تویوتا لندکروزر
بزرگترین شگفتی این پروژه، داخل کابین آن نهفته است. کابین ساده و کاربری لندکروزر بهطور کامل حذف شده و جای خود را به فضایی داده که بیشتر شبیه به یک کانسپت است تا یک ماشین کاری. تقریباً تمام سطوح، از سقف گرفته تا پنل درها، با آلکانترای آبی تیره پوشانده شدهاند. صندلیهای کارخانهای جای خود را به صندلیهای مسابقهای ریکارو کراس GK100 دادهاند و فرمان نیز از یک تویوتا تاندرای مدرن گرفته شده است. دوختهای نارنجی و جزئیات فیبر کربنی، این فضای آبیرنگ را از یکنواختی خارج کردهاند. یک نمایشگر ۹ اینچی مدرن هم جای سیستم صوتی قدیمی را گرفته تا تکنولوژی هم در این تحول سهمی داشته باشد.
در نمای بیرونی، PVS با همکاری متخصص قطعات لندکروزر یعنی شرکت Urnieta، چهرهای خشنتر و آمادهتر برای این شاسیبلند ساخته است. سپر جلوی جدید، رکابهای لولهای، باربند سقفی و نردبان دسترسی عقب، همگی حس ماجراجویی را تقویت میکنند. گلگیرهای پهن و اسنورکل که از قبل روی خودرو بودند، با تم تمام مشکی هماهنگ شدهاند. این ظاهر تهاجمی با رینگهای فورجکاری شده مشکی جدید و لاستیکهای مخصوص آفرود تکمیل میشود. برای محافظت از اینهمه زیبایی، بدنه با یک لایه محافظ رنگ ترمیم شونده از برند XPEL پوشانده شده است.
با وجود اینهمه تغییرات ظاهری و داخلی، PVS به بخش فنی خودرو دست نزده است و زیر کاپوت همان پیشرانه استاندارد ۲.۸ لیتری چهار سیلندر توربودیزل قرار دارد که ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این نیرو از طریق یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک و سیستم چهارچرخ محرک دائم به هر چهارچرخ منتقل میشود.
این لندکروزر خاص با قیمت نهایی حدود ۲۲۰ هزار دلار استرالیا (معادل ۱۴۵ هزار دلار آمریکا) برای فروش گذاشته شده است. نکته جالب اینجا است که قیمت نسخه استاندارد همین خودرو در استرالیا حدود ۸۵ هزار دلار استرالیا (۵۶ هزار دلار آمریکا) است. این یعنی هزینه تیونینگ و تغییرات اعمال شده، تقریباً دو برابر قیمت خود خودرو بوده است.