معرفی پورشه 911 GT3 با کیت منتی و کولاک در نوربرگرینگ!
در این کیت خبری از تقویت پیشرانهٔ تنفس طبیعی ۴ لیتری پورشه نیست و تمام تمرکز منتی روی بهبود چسبندگی و پایداری از طریق آیرودینامیک و سیستم تعلیق بوده است. بال عظیم عقب عریضتر شده و به یک فلپ گورنی مجهز شده است تا داونفورس را افزایش دهد. دیفیوزر عقب بازنگری شده و زیر خودرو نیز با پوششهای جدید به یک عنصر آیرودینامیکی بزرگ تبدیل شده است. درمجموع، این کیت در حالت جادهای ۳۵۵ کیلوگرم و در حالت مخصوص پیست تا ۵۴۰ کیلوگرم داونفورس تولید میکند که خودرو را به معنای واقعی کلمه به آسفالت میچسباند.
اما تغییرات به همینجا ختم نمیشود. سیستم تعلیق از نوع چهار جهته قابل تنظیم است که به راننده اجازه میدهد بدون نیاز به ابزار خاص، تنظیمات را متناسب با پیست تغییر دهد. لولههای ترمز فولادی، پاسخگویی پدال ترمز را بهبود میبخشند و رینگهای فورجکاری شده سبکوزن (۲۰ اینچ در جلو و ۲۱ اینچ در عقب) درمجموع حدود ۶ کیلوگرم از وزن غیرفنرسوار خودرو را کاهش دادهاند. یکی از جذابترین ویژگیهای ظاهری این کیت، دیسکهای آیرودینامیکی فیبر کربنی روی چرخهای عقب است که برای کاهش نیروی درگ طراحی شدهاند.
این کیت ارتقایی از بهار آینده در بازار ایالاتمتحده عرضه خواهد شد و خبر خوب برای مالکان این است که نصب آن توسط نمایندگیهای معتبر پورشه، گارانتی کارخانهٔ خودرو را باطل نمیکند. گرچه قیمت رسمی کیت جدید هنوز اعلام نشده، اما کیت نسل قبلی قیمتی معادل ۵۷,۳۰۰ دلار داشت که میتواند دیدگاهی کلی از هزینهٔ این ارتقای جذاب به ما بدهد.