
اهمیت تیم حرفهای آموزشدیده
هیچ یک،با جمعبندی بررسیهای انجامشده و رصد رفتار مشتریان به راحتی میتوان دریافت که عدم داشتن اطلاعات کافی در زمینه انواع سبدهای بیمهای در هنگام عقد قراردادهای بیمهای (که شروع این پروسه عموما با تکمیل و تسلیم فرم پیشنهادی صورت میپذیرد) بیشترین عامل کاهش سطح رضایتمندی بیمهگذاران و طیف عظیمی از آحاد جامعهی هدف این صنعت بنیانی است.
اکنون که حلقه گمشده میان بیمهگذاران و شرکتهای بیمهگر را در اختیار داریم، نیاز به داشتن یک شبکه پویا و آموزشمحور را بیش از پیش احساس کردیم و بر آن شدیم تا به واسطه علم بازاریابی شبکهای و پتانسیلهای آموزشی نهفته در آن، سراسر میهن عزیزمان را به تیم حرفهای آموزش دیده مجهز کنیم.این تیم آموزشمحور نه تنها با یک روش واحد و کاملا استثنایی، تکنیکهای فروش انواع سبدهای بیمهای را به صورت ساده و قابل همانندسازی آموختهاند بلکه با توجه به رده سازمانی خود به صورت کاملا علمی، مسائل حقوقی و بیمهای مورد نیاز مشتریان خود را برای تهیه یک بیمهنامه عاری از ابهام در اختیار آنها قرار میدهند.سیاستهای کلی ما به اینجا ختم نمیشود، با استناد به شعار «فروش، آغاز تعهد ماست» طی مدت زمان اعتبار بیمهنامهها، خود را ملزم به انتقال کلیه دانش بیمهای خود به مشتریان میكنيم که این مهم با نظارت کامل دورههای سازمانی بالاتر در این تیم فروش گسترده آموزشمحور صورت میپذیرد.
آموزش، آموزش میآورد و این بنیان جاودانگی است
این اصل مهم، سرلوحه کار ماست چرا که دریافتیم بازارسازی و بازاریابی مبتنی به اطلاعرسانی بهترین نتیجه را میدهد.
چه بسیارند بیمهگذارانی که به گمان خود یک بیمهنامه کامل و جامع را تهیه کردهاند و بالطبع متحمل هزینه آن نیز شدهاند، نیز به دلیل عدم داشتن اطلاعات و آگاهی لازم در زمان خسارت نیز موفق به دریافت خسارت از شرکتهای بیمهگر نبودهاند. بیایید خودمان را به جای این عزیزان بگذاریم.ما سربازان خط مقدمی هستیم که خود را مسلح به دانش بیمهای میکنیم، فرمهای پیشنهادی از سوي مشاوران و مشاوران ارشد بازبینی میشوند و در صورت لزوم بارها و بارها ریسکهای متحمل ارزیابی میشوند. سرپرستان و مدیران مجموعه تسلط کافی به شرایط عمومی بیمهنامهها را دارند و باز هم در صورت لزوم درخواست شرایط خصوصی از شرکتهای بیمهگر میشود. رهبران سیستم ما قوانین حقوقی بیمه را میدانند. از همه مهمتر اینکه تمامی عزیزانی که در این رده سازمانی و آموزشی به بیمهنامهها نظارت دارند، از کارمزد حاصله نیز منتفع هستند. چرا که هر کدام جویای درآمد بیشتر و رده سازمانی بالاترند.
این روش «بُرد-بُرد» مصداق کامل یک کار تیمی فوقالعاده است.
اما فروش بیمههای عمر و سرمایهگذاری که شاکله اصلی تفکرات ماست و رسالت ما را که پیشکشکردن امنیت به خانوادههای عزیز ایرانی است، از این قاعده مهم مستثنی نخواهد بود. آن هم برای بیمهنامهای که بخشی از تعهدات آن برای سالهای نسبتا دور محقق خواهد شد.بودن در کنار بیمهشدهها طی این سالها و انتقال سواد و دانش خود به آنها بهترین هدیهای است که در مسیر این سفر بدرقه راه این عزیزان میکنیم.
این همراهی را میتوان به سه قسمت تقسیم کرد. همانطور که پیشتر توضیح داده شد. نظارت کامل یک تیم آموزشمحور به نحوه پرکردن فرم پیشنهادی و مشورتدادن به بیمهگذاران برای داشتن یک بیمهنامه سالم در چارچوب اصول و قوانین بیمه مرکزی، اولین گام ما برای اثبات رفاقت و همراهیمان با آنها خواهد بود.
اطلاع از اوضاع و شرایط بیمهشدهها طی این مسیر برای اخذ الحاقیه از شرکت بیمهگر در زمان تغییرات محتمل در روند زندگی اشخاص. این قسمت از کار ما بسیار مهم است چراکه یک الحاقیهی بجا میتواند ابهامات حقوقی و بیمهای را در زمان خسارت برطرف کند.
همراهی مشتریانمان در پایان سفر یا در زمان بروز خسارت. البته سطح آگاهی عزیزان بیمهگذار و داشتن یک بیمهنامه سالم، تمام مسیر را از قبل برای این سفر هموار کرده است. اما این وظیفهای است که از تمام بازاریابان، نمایندههای محترم و شرکتهای بیمهگر انتظار میرود.هرچند موارد بالا برای تمامی سبدهای بیمهای، مورد نظر قرار میگیرد اما هدف ما «هر ایرانی یک بیمه زندگی» ما را بر این اصل استوار نهاده تا با دید دیگری به بیمههای عمر و سرمایهگذاری نگاه کنیم.