در میان تازهترین اخبار سینما مطلع شدیم که جدیدترین تریلر فیلم The Odyssey (اُدیسه) به کارگردانی کریستوفر نولان تنها در ۲۴ ساعت نخست پخش توانست بیش از ۱۲۱.۴ میلیون بازدید در شبکههای اجتماعی بهدست آورد. این رقم بیش از دو برابر بازدید اولیه Oppenheimer (اوپنهایمر)، آخرین فیلم کریس نولان، است که در همان بازه زمانی حدود ۵۰ میلیون بار دیده شد.
بیشترین بازدیدها از تیک تاک (۲۷٪)، یوتیوب (۲۶٪)، فیسبوک (۲۱٪)، اینستاگرام (۱۸٪) و ایکس (۱۰٪) بهدست آمده است. تریلر The Odyssey بهعنوان پربازدیدترین تریلر شرکت یونیورسال در سال ۲۰۲۵ شناخته شد و حتی از تریلر اول Wicked: For Good (شرور: برای همیشه) با ۱۱۳ میلیون بازدید پیشی گرفت. در سطح جهانی نیز اُدیسه هشتمین تریلر پربازدید سال در بازه ۲۴ ساعته لقب گرفت.
این تریلر بحثهای گستردهای درباره دقت تاریخی فیلم برانگیخته است. رسانه Greek Reporter در بررسی خود اشاره کرد با اینکه برخی از عناصر مانند زره اودیسئوس و طراحی کشتیها تا حدی درست هستند، اما کاملاً دقیق نیستند. البته فیلم اُدیسه بر پایه یک داستان اسطورهای/فانتزی ساخته شده است و شعر هومر نیز ترکیبی از عناصر عصر برنز و دوره متأخرتر یونان باستان بوده است.