رولزرویس گوست
منصوری تقریباً تمام بدنهٔ گوست را با هنر خود بازآفرینی کرده است. یک کیت کامل از فیبر کربن شامل سپرهای جلو و عقب کاملاً جدید، رکابهای جانبی، دیفیوزر اسپرت و اسپویلرهای ظریف روی سقف و صندوقعقب، چهرهای تهاجمی اما هماهنگ به این لیموزین بخشیده است. جلوپنجرهٔ آبشاری معروف رولزرویس حالا با قابی مشکی احاطه شده و دیلایتها با طراحی عمودی جدید، امضای منحصربهفردی به نمای جلوی خودرو دادهاند. در عقب نیز چراغ ترمز به سبک خودروهای فرمول یک در مرکز دیفیوزر و چهار خروجی اگزوز عظیم، نشان از قدرت نهفته در زیر کاپوت دارند.
در حالت استاندارد، پیشرانهٔ ۶.۷۵ لیتری V12 توئین توربوی رولزرویس گوست در نسخهٔ بلک بج ۶۰۰ اسب بخار قدرت تولید میکند اما مهندسان منصوری با بازنگری در این قلب تپنده، قدرت را به عدد چشمگیر هفتصد و بیست اسب بخار رساندهاند که جهش ۱۳۰ اسب بخاری را نشان میدهد. گشتاور نیز با افزایشی قابلتوجه به ۱۰۲۰ نیوتن متر رسیده تا این کاخ متحرک، شتابی در حد یک سوپراسپرت را تجربه کند. همه اینها در حالی است که رینگهای فورجکاریشده و کاملاً مشکی، ظاهر بینقص این هیولای لوکس را تکمیل میکنند. این خودرو هماکنون در آمریکا قابل سفارش است.