اسپارتان
نیروبخش این جنگجوی استرالیایی یک پیشرانهٔ ۲.۴ لیتری چهار سیلندر هوندا است که با قطعات داخلی فورجکاری شده و یک سوپرشارژر روترکس همراه شده است. نتیجه، تولید ۴۰۰ اسب بخار قدرت است که برای به حرکت درآوردن این جثهٔ سبک، بیشازحد کافی به نظر میرسد. عملکرد اسپارتان نفسگیر است. این خودرو برای رسیدن از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها به ۲.۴ ثانیه زمان نیاز دارد و میتواند به بیشینه سرعت ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. شاسی فضایی لولهای خودرو با بدنهای از فیبر کربن پوشانده شده که وزن آن بهتنهایی کمتر از ۲۰ کیلوگرم است.
آیرودینامیک یکی از نقاط قوت اصلی اسپارتان است. به لطف اسپلیتر جلو، دیفیوزر عقب و بال بزرگ چندحالته، این خودرو در سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت، حدود ۳۰۰ کیلوگرم داونفورس تولید میکند که پایداری فوقالعادهای را در پیچها به ارمغان میآورد. سیستم تعلیق پیشرفتهٔ آن از کمکفنرهای فعال ترکتیو استفاده میکند که بهصورت خودکار بر اساس شتاب G تنظیم میشوند. ترمزهای قدرتمند AP ریسینگ و لاستیکهای چسبندهٔ یوکوهاما، این مجموعهٔ فنی را تکمیل میکنند.
کابین اسپارتان کاملاً مینیمالیستی و متمرکز بر رانندگی است. صندلیهای فیبر کربنی، کمربندهای ایمنی شش نقطهای و یک نمایشگر دیجیتال ساده، همهچیز را برای یک تجربهٔ خالص آماده میکنند. در این خودرو خبری از در نیست و یک ویژگی منحصربهفرد به راننده اجازه میدهد تا با جابجایی جعبه پدال و ستون فرمان، موقعیت رانندگی را بین چپ و راست تغییر دهد. تولید این ماشین به تنها ۳۰۰ دستگاه محدود شده است و تجربهای را ارائه میدهد که کمتر خودرویی در جهان توانایی رقابت با آن را دارد.