بایک BJ81
در نگاه اول، شباهت کلی به نسل قبلی یعنی BJ80 حفظ شده اما طراحان تلاش کردهاند تا با ایجاد تغییراتی، آن را کمی مدرنتر و پالایششدهتر کنند و از شباهت مطلق به مرسدس G کلاس فاصله بگیرند؛ هرچند چراغهای دایرهای LED و جلوپنجرهٔ مشکیرنگ آن همچنان بهشدت یادآور شاسیبلند محبوب اشتوتگارت است.
در جلوی خودرو همچنین سپر جدید و قدرتمندی به چشم میخورد درحالیکه در نمای جانبی، گلگیرهای برجسته، رکابهای کناری و دستگیرههای درِ عضلانی، همان حس و حال آشنای BJ80 را تداعی میکنند. در بخش عقب نیز یک درب دوقسمتی، محل نصب لاستیک زاپاس و چراغهای مربعیشکل، هویت آفرودی آن را تکمیل میکنند. نکتهٔ جالب، استفاده از ترمزهای برمبو با دیسکهای سوراخدار در این مدل نمایشی است که نشان از توجه به جزئیات فنی دارد.
انتظار میرود که بایک BJ81 از همان پیشرانههای نسل قبل استفاده کند. این به معنای وجود دو گزینهٔ موتور توربوشارژ است که شامل یک نمونه ۲.۳ لیتری چهار سیلندر با توان ۲۳۱ اسب بخار و گشتاور ۳۴۵ نیوتن متر و یک واحد قویتر ۳ لیتری V6 با ۲۸۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور خواهد بود. هر دو پیشرانه بهاحتمالزیاد به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل خواهند شد تا نیروی خود را به سامانهٔ چهارچرخ محرک استاندارد تحویل بدهد. چرخها منتقل کنند.
بایک همچنین برنامه تولید نسخه نظامی BJ81 را هم دارد که به تجهیزاتی مثل سپرهای فلزی، وینچ برقی، پروژکتورهای قدرتمند روی سقف و حتی یک سکوی پرتاب پهپاد مجهز خواهد بود. BJ81 اما فقط در ظاهر سرسخت به نظر نمیرسد و در عمل هم حرفهای زیادی برای گفتن دارد. این خودرو قادر است از رودخانههایی با عمق بیش از ۱۳۰ سانتیمتر عبور کند که نشان از تواناییهای بیراههنوردی بالای آن دارد.