تولد دوباره فراری ۴۵۸ با کیت CTR و قیمت نجومی!
گلگیرهای عریضتر و مجهز به خروجی هوا نیز به خنککاری بهتر کمک میکنند و دریچههای پشت چرخها، حرارت ترمزها را خارج میکنند. بااینحال، عرض خودرو بدون تغییر باقی مانده تا هندلینگ و هندسه فرمان فوقالعادهٔ ۴۵۸ دستنخورده باقی بماند. در سایر بخشها، رکابهای جانبی از فیبر کربن ارتفاع بصری خودرو را کاهش میدهند و سپر عقب جدید با دیفیوزر یکپارچه و خروجیهای اگزوز بازطراحیشده، نمای پشتی را تهاجمیتر کرده است. یک بالهٔ کوچک و زیبا روی صندوق عقب و رینگهای منیزیمی فورجکاریشده مدل VMM-102 با اندازهٔ ۲۰ اینچی در جلو و ۲۱ اینچی در عقب که وزن غیرفنرسوار را کاهش میدهند، این مجموعه را تکمیل میکنند.
برخلاف بسیاری از محصولات وورستاینر، قطعات کیت CTR بهصورت جداگانه فروخته نمیشوند. قیمت این مجموعه کامل از ۶۴٬۹۵۰ دلار برای نسخهٔ فیبر کربن براق شروع میشود و در صورت انتخاب فیبر کربن مات این رقم به ۷۱٬۴۴۵ دلار و برای فیبر کربن فورجکاریشده به ۷۷٬۹۵۰ دلار میرسد. البته این تمام ماجرا نیست؛ هزینهٔ نصب حداقل ۴٬۵۵۰ دلار و قیمت رینگهای نمایش داده شده در تصاویر نیز ۱۷٬۴۸۰ دلار است. علاوه بر این، پکیجهای تودوزی داخلی از ۱۸٬۵۰۰ دلار شروع میشوند و قیمت ارتقاهای فنی مانند سیستم اگزوز، هدرز، ریمپ ECU و سیستم تعلیق تنها در صورت استعلام اعلام میشود. این یعنی با سفارش تمام قطعات و پکیجها، قیمت این کیت میتواند از ۱۲۰ هزار دلار فراتر برود.