اکسید ES7 GT
این خودرو همچنین از فناوری شارژ فوقسریع ۱۰۰۰ ولتی پشتیبانی میکند که قادر است تنها در ۵ دقیقه، انرژی لازم برای پیمودن ۴۵۰ کیلومتر را در باتریها ذخیره کند. این دستاورد، یکی از بزرگترین موانع پیش روی خودروهای برقی، یعنی زمان طولانی شارژ را برطرف میسازد. در بخش طراحی، اکسلانتیکس ES7 GT از زبان طراحی جدید اکسید پیروی میکند. نمای جلوی بسته، نوار LED سرتاسری که با چراغهای اصلی یکپارچه شده، ورودیهای هوای عمودی و رینگهای ۲۱ اینچی پنج پره، ظاهری مدرن و تهاجمی به آن بخشیدهاند. خط سقف کشیده و شیب ملایم ستون عقب، فرم کلاسیک یک استیشن واگن یا شوتینگ بریک را به زیبایی به تصویر میکشد.
کابین ES7 GT نیز ترکیبی از فناوری و تجمل است. صندلیهای جلوی اسپرت مسابقهای، تودوزی چرمی، تریمهای طرح فیبر کربن و سه نمایشگر بزرگ شامل یک صفحه ۱۵.۶ اینچی مرکزی، یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی برای سرنشین و یک صفحه آمپر دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچی، فضای داخلی را کاملاً آیندهنگرانه کردهاند. این سیستم اطلاعات و سرگرمی بر پایهٔ پردازندهٔ قدرتمند 8295P کار میکند و از اپل کارپلی و شارژر بیسیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی میکند.
اکسید برای این مدل، از پیشرفتهترین سامانههای دستیار راننده خود استفاده کرده است. سیستم Falcon 700 که بر پلتفرم جورنی 6P استوار است، با بهرهگیری از ۲۷ سنسور مختلف، شامل لیدار روی سقف و دوربینهای متعدد، سطح بالایی از ایمنی و رانندگی خودکار را فراهم میآورد. این مجموعه توسط یک ماژول محاسباتی با قدرت ۵۶۰۰ تریلیون عملیات بر ثانیه (TPS) مدیریت میشود. اکسید اکسلانتیکس ES7 GT بهعنوان اولین استیشن در خانوادهٔ اکسید اکسلانتیکس ES، سبک بدنهٔ جدیدی را به این سری اضافه میکند. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمتگذاری و عرضهٔ جهانی این محصول منتشر نشده است اما بدون شک ورود آن به بازار، معادلات را در کلاس خود تغییر خواهد داد.