معرفی نسخه ویژه رنجروور
این رنجروور خاص از همان نگاه اول با رنگ سبز مسابقهای بریتانیایی، نشان برند اوورفینچ و نماد هلند اند هلند روی جلوپنجره، خود را از یک مدل استاندارد متمایز میکند. جزئیات طلاییرنگ در سراسر بدنه و رینگهای آلیاژی ۲۳ اینچی، ظاهر اشرافی آن را تکمیل کردهاند؛ اما جادوی اصلی در کابین رخ میدهد؛ جایی که پنلهای در با تزیینات چوب گردوی اعلا، حکاکیهای دستی دقیق و چرم دستدوز، بیشتر به یک اثر هنری موزهای شباهت دارند. ترکیب رنگهای برنزی، طلایی و سبز که رنگهای سازمانی هلند اند هلند هستند، فضایی بینهایت لوکس و منحصربهفرد خلق کرده است.
در صندوقعقب، این رنجروور شگفتیهای بیشتری دارد. در اینجا دو جعبهٔ سفارشی با نام تعبیه شده که درون آنها محفظههایی برای نگهداری جامهای کریستالی شامپاین، درپوشهای نقرهای بطری، ظروف و ست قاشق و چنگال قرار دارد. همانطور که از نام این نسخه پیدا است، فضای ویژهای نیز برای حمل دو قبضه شاتگان هم در نظر گرفته شده است.
این رنجروور از نظر فنی تغییری نکرده و از همان پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربوی استاندارد مدل SV بهره میبرد که ۶۱۵ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این قدرت کافی است تا شاسیبلند لوکس را ظرف ۴.۳ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. قیمت این خودرو اما نجومی است و برای تبدیل یک رنجروور SV استاندارد ۲۲۰ هزار دلاری به نسخهٔ هلند اند هلند باید بیش از ۳۰۰ هزار دلار پرداخت کرد. کابینتهای صندوقعقب بهتنهایی ۶۵ هزار دلار و تریم داخلی دورنگ نیز ۴۰ هزار دلار به قیمت نهایی میافزایند.