معرفی جیپ رانگلر ۳۰۰ هزار یورویی با موتور هلکت و طراحی G کلاس برابوس!
با نگاهی به این دو مدل، شباهت انکارناپذیر آنها به محصولات برابوس و خصوصاً مرسدس G کلاس به چشم میآید. در نمای جلو، سپر جدید با ورودیهای هوای بزرگتر، جلوپنجرهٔ سفارشی با لوگوی دایرهای شکل و کاپوت عضلانی، چهرهای تهاجمی به خودرو بخشیدهاند. گلگیرهای پهن، چراغهای LED روی سقف، اسپویلر عقب و یک سپر اسپرت با دیفیوزر و چهار خروجی اگزوز، این ظاهر خشن را تکمیل میکنند. مشتریان میتوانند این قطعات را با رنگ مشکی پیانویی یا فیبر کربن سفارش دهند.
اگرچه پیشرانههای استاندارد جیپ شامل ۲ لیتری توربو و ۳.۶ لیتری V6 همچنان قابل سفارش هستند اما خریداران میتوانند دو پیشرانهٔ قدرتمند V8 شامل ۶.۴ لیتری همی ۳۹۲ یا گزینهٔ هیجانانگیزتر ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ هلکت با قدرت ویرانگر ۷۰۷ اسب بخار را هم انتخاب کنند. این قدرت عظیم در کنار سیستم تعلیق تقویتشده، اگزوز سفارشی و تایرهای غولپیکر ۳۵ اینچی (با قابلیت سفارش مدل ۳۷ اینچی)، تجربهٔ رانندگی کاملاً متفاوتی را رقم میزند.
در داخل کابین نیز تغییرات گستردهای اعمال شده است. استفاده از چرم و آلکانترا با دوختهای متضاد و تریم فیبر کربن، فضایی لوکس و اسپرت ایجاد کرده است؛ اما این انحصار و قدرت، بهای سنگینی دارد. قیمت مدل GTX (مبتنی بر رانگلر) از ۹۷ هزار یورو و مدل Xtrema (مبتنی بر گلادیاتور) از ۱۰۰ هزار یورو آغاز میشود؛ اما این تازه شروع ماجراست؛ سفارش موتور هلکت بهتنهایی ۷۸,۸۰۰ یورو به قیمت خودرو اضافه میکند. درنهایت، قیمت یک نسخهٔ فول آپشن میتواند بهراحتی از مرز ۲۹۰ هزار یورو عبور کند؛ رقمی که این جیپهای تیونینگ شده را در قلمرو سوپراسپرتها و شاسیبلندهای فوق لوکس قرار میدهد.