رکوردشکنی فروش بی ام و M به لطف پیشرانههای بنزینی
بخش بزرگی از این رشد مدیون خانوادهٔ شاسیبلندهای M است. نسخههای M از مدلهای X3، X4 و XM همچنان خریدارانی را جذب میکنند که به دنبال ترکیبی از کاربری روزمره و قدرت بیچونوچرا هستند. در کنار آنها، مدلهای نمادینی چون M3 و M5 جایگاه خود را حفظ کردهاند، هرچند انتظار میرود آیندهٔ این سدانها با حرکت گستردهتر بامو به سمت پیشرانههای برقی، دستخوش تحول شود. این سال رکوردشکن همچنین با یک تغییر قابلتوجه در استراتژی نامگذاری همراه است. بامو در حال سادهسازی ساختار نامگذاری مدلهای M است و به نظر میرسد برچسب کامپتیشن بهزودی جای خود را به نامهایی یکپارچهتر و سادهتر خواهد داد. این اقدام تلاشی برای شفافسازی سلسلهمراتب محصولات M در آستانهٔ ورود گستردهتر پیشرانههای برقی به این خانواده است.
مدیران بخش M بامو بهوضوح اعلام کردهاند که گام بعدی، پرفورمنس تمام برقی است. کار روی اولین سدان تمام برقی M که با کد داخلی ZA0 شناخته میشود، با هدف ارائهٔ عملکردی فراتر از همتایان بنزینی خود ادامه دارد. بامو این رویکرد را «فناوری خنثی» مینامد؛ استراتژیای که تضمین میکند تا زمانی که تقاضای مشتری وجود دارد، مدلهای بنزینی، هیبریدی و خودروی برقی در کنار هم عرضه خواهند شد. رشد ۷.۹ درصدی بخش M، نشانهای از انعطافپذیری و قدرت در صنعتی است که تحت سلطهٔ گذار به سمت خودروهای برقی قرار دارد. موفقیت مداوم این بخش تأکید میکند که پرفورمنس و هیجان رانندگی هنوز یک کالای پرطرفدار است، حتی در بازاری که به سمت بهرهوری و کاهش آلایندگی حرکت میکند.