معرفی فورد موستانگ مکوان ۱۹۶۹
اما شگفتی اصلی کینگپین زیر پوستهٔ زیبای آن نهفته است. برادران رینگ، در اقدامی جسورانه، شاسی نردبانی اصلی موستانگ را کنار گذاشته و آن را به یک شاسی یکپارچه مدرن تبدیل کردهاند. این پلتفرم که توسط شرکت رودستر شاپ ساخته شده، مجهز به سیستم تعلیق پیشرفته دو جناغی و کمکفنرهای فاکس RS است که هندلینگ و پایداری خودرو را به سطح خودروهای اسپرت امروزی ارتقا داده است. بدنه خودرو نیز دستخوش تغییرات گستردهای شده است؛ فاصله بین دو محور ۳۸ میلیمتر کشیدهتر شده و عرض خودرو در جلو ۵۰ میلیمتر و در عقب ۹۰ میلیمتر افزایش یافته است. این تغییرات در کنار استفاده از قطعات فیبر کربنی و بازطراحی بخش عقب، ظاهری تهاجمی و درعینحال اصیل به کینگپین بخشیده است.
این هیولا روی رینگهای زیبای HRE و لاستیکهای میشلن پایلوت اسپرت 4S قرار دارد. فضای داخلی نیز تلفیقی هنرمندانه از طراحی کلاسیک و فناوری مدرن است. نشانگرهای دیجیتال داکوتا، سیستم تهویه مطبوع Vintage Air، فرمان سفارشی و داشبوردی که با قطعات پرینت سهبعدی و المانهای شفاف ساخته شده، فضایی منحصربهفرد ایجاد کرده است. یک رولکیج کاملاً یکپارچه و مخفی نیز برای افزایش ایمنی و استحکام شاسی در داخل کابین تعبیه شده است. کینگپین شاید در نگاه اول یکی از طراحیهای آرامتر رینگبرادرز به نظر برسد اما جزئیات بینقص و اجرای استادانهٔ آن نشان میدهد که این کارگاه همچنان در اوج هنر خود قرار دارد.