معرفی فورد ماوریک اسپرت با قطعات موستانگ و ۳۰۰ اسب بخار قدرت
در قلب این پروژه، پیشرانهٔ ۲ لیتری اکوبوست قرار دارد که اکنون به توربوشارژر بزرگتر برگرفته از پیشرانهٔ ۲.۳ لیتری اکوبوست موستانگ مجهز شده است. این تغییر باعث میشود قدرت خروجی به ۳۰۰ اسب بخار و گشتاور به ۴۳۰ نیوتن متر برسد که افزایشی قابلتوجه نسبت به ۲۳۸ اسب بخار و ۳۷۳ نیوتن متر در نسخهٔ استاندارد است. برای پشتیبانی از این قدرت، فورد از یک اینترکولر ساخت Mishimoto استفاده کرده که ۵۸.۸ درصد بزرگتر از نمونهٔ کارخانهای است.
کیت 300T اما تنها به پیشرانه محدود نمیشود و مهندسان فورد سیستم تعلیق را هم با استفاده از فنرهای کوتاهتر، کمکفنرهای عقب مونوتیوب و یک میل تعادل عقب مستحکمتر (مشابه مدل ماوریک لوبو) بازنگری کردهاند. این تغییرات ارتفاع خودرو را ۱۰ میلیمتر در جلو و ۳۰ میلیمتر در عقب کاهش داده و به آن ظاهری اسپرتتر بخشیده است. سیستم اگزوز اسپرت بورلا با خروجیهای دوگانه نیز صدای جذابتری را برای این پیکاپ به ارمغان میآورد. از نظر ظاهری، ماوریک 300T به لطف رینگهای آلیاژی ۲۰ اینچی برگرفته از موستانگ Mach-e که در رنگهای مشکی یا برنزی قابل سفارش هستند، بهراحتی قابلتشخیص است. برچسبهای 300T همرنگ بدنه، نوشته MAVERICK روی در عقب، دریچههای هوای روی گلگیر و نشان فورد پرفورمنس، ظاهر تهاجمی آن را تکمیل میکنند.
این کیت برای تیپهای XL، XLT و لاریات ماوریک که به پیشرانهٔ ۲ لیتری و سیستم چهارچرخ محرک مجهز هستند، قابل سفارش خواهد بود. فورد همچنین توصیه میکند خریداران پکیج یدککشی 4K را نیز سفارش دهند که سیستم خنککاری گیربکس و قوای محرکه را تقویت میکند. این کیت قرار است بهعنوان یک پکیج ارتقای پرفورمنس در سال ۲۰۲۶ عرضه شود و قیمتگذاری آن در آینده اعلام خواهد شد.