
الهامبخش اصلی طراحان RML، خودروی افسانهای پورشه 911 GT1، قهرمان مسابقات لمان در سال ۱۹۹۸ بوده است. قلب تپنده این ابرخودرو، همان موتور ۳.۸ لیتری شش سیلندر تخت پورشه است که توسط شرکت لیچفیلد موتورز بهشدت تقویت شده و علاوه بر قدرت خیرهکننده، گشتاوری در حدود ۱۰۰۰ نیوتن متر تولید میکند؛ اما تغییرات فقط به موتور محدود نمیشود و مهندسان RML شاسی را نیز دستخوش تغییرات اساسی کردهاند. فاصلهٔ بین دو محور افزایش یافته و عرض محورهای جلو و عقب نیز بیشتر شده است تا پایداری خودرو در سرعتهای بالا بهبود یابد. علاوه بر این، GT هایپرکار به سیستم آیرودینامیک فعال شامل یک اسپویلر عقب قابل تنظیم و یک اسپلیتر بزرگ در جلو مجهز شده است تا داونفورس را به حداکثر برساند.
با وجود اینکه GT هایپرکار برای تردد در خیابان کاملاً قانونی است اما RML صراحتاً اعلام کرده که این خودرو با هدف درخشش در پیستهایی مانند نوربرگرینگ طراحی شده است. هدفگذاری این شرکت برای ثبت زمان در این پیست، چیزی در حدود ۶ دقیقه و ۳۰ ثانیه است؛ زمانی که در صورت تحقق، حتی از رکورد پورشه 911 GT2 RS منثی با زمان ۶:۴۳.۳۰۰ نیز سریعتر خواهد بود. از این خودرو تنها ۳۹ دستگاه تولید میشود که از این تعداد ۱۰ دستگاه نسخه ویژه خواهد بود. این نسخه به دو پکیج پرفورمنس و ترک مجهز است که مواردی مانند سیستم تنظیم ارتفاع، رول کیج در بخش عقب و حذف صندلیهای عقب برای کاهش وزن بیشتر را شامل میشوند. هنوز قیمت این ابرخودروی خاص اعلام نشده اما با توجه به حجم تغییرات فنی، مهندسی پیچیده و تولید بسیار محدود، باید منتظر برچسب قیمتی بسیار بالایی باشیم. پذیرش سفارش خرید این خودرو هم آغاز شده است.