
کونیگزگ سدیر اسپیر
برای این رکوردشکنی، مارکوس لوند، رانندهای که پیشتر رکورد گوتلند را نیز ثبت کرده بود، پشت فرمان سدیر اسپیر نشست. این هایپرکار یکی از پرسروصداترین خودروهای تولیدی حاضر در گودوود بود و با موتور 5 لیتری V8 توئین توربوی خود، غرشی مهیب در مسیر تپهنوردی ایجاد کرد. این خودرو در مقایسه با یسکو، 25 اسب بخار قدرت بیشتری تولید میکند و با سوخت E85، حالا 1625 اسب بخار قدرت دارد. برای انتقال این قدرت عظیم به زمین، یک پکیج آیرودینامیکی جدید و از همه مهمتر، لاستیکهای جدید در نظر گرفته شده است. لاستیکهای میشلن پایلوت اسپرت کاپ 2 R با ابعاد 325/30 در عقب و 275/35 در جلو، نقش کلیدی در این عملکرد ایفا کردند.
به نظر میرسد در گودوود امسال تهدیدی برای رکورد سدیر اسپیر وجود نداشته باشد زیرا زینگر 21C امسال اصلاً در گودوود حضور ندارد و ریمک نورا R نیز، هرچند در این رویداد شرکت کرده اما تنها در بخش نمایشی رانندگی میکند. نسخهٔ معمولی نورا پیش از زینگر رکورددار خودروهای تولیدی گودوود بود و بنابراین غیبت نورا R در بخش رقابتی امسال عجیب به نظر میرسد، بهویژه پس از آنکه ریمک در روز اول فستیوال اعلام کرد نورا R رکورد صفر-400-صفر کیلومتر بر ساعت را از کونیگزگ بازپس گرفته است؛ بنابراین، ریمک با شرکت در رقابت تپهنوردی گودوود ممکن بود بتواند در اینجا هم رقیب سوئدی را مغلوب کند.
درحالیکه کونیگزگ رکورد سریعترین خودروی تولیدی گودوود را شکست، رکورد کلی سریعترین خودروی رقابت امسال به سوپرتراک الکتریکی فورد رسید. این خودرو توانست مسیر 1.9 کیلومتری گودوود را در زمان خیرهٔ کنندهٔ 43.23 ثانیه طی کند و به سریعترین خودروی سال 2025 و چهارمین خودروی سریع تاریخ گودوود تبدیل شود.