
معرفی رنجروور اسپرت اوربان XRS وایدترک با کیت بدنه و قیمت نجومی!
برخلاف رویکرد محافظهکارانهٔ لندروور برای ظاهر رنجروور اسپرت SV، اوربان اوتوموتیو این خودرو را با تغییرات ظاهری جسورانهای بازطراحی کرده است. فلاپهای گلگیرهای وایدترک همرنگ بدنه همراه با رینگهای آلیاژی مشکی فورجکاری شده با لاستیکهای یوکوهاما، ظاهری تهاجمی ایجاد کردهاند. کاپوت فیبر کربنی با بافت نمایان و برجستگی میانی، حس و حالی خشن و پرصلابت به خودرو بخشیده است. این جذابیت با سپر جلوی فیبر کربنی که مجهز به ورودیهای هوای مشبک سهبعدی XRS، روکش فیبر کربنی روی جلوپنجره بالایی و اسپلیتر پنجتکه با بالچههای آیرودینامیک است، دوچندان شده است.
تزئینات فیبر کربنی در بخشهای کناری با قاب آینهها، رکابهای اسپرت و تریمهای جانبی با نشان XRS ادامه مییابد. در عقب، سپر فیبر کربنی، اسپویلر جدید، دیفیوزر و اگزوز مرکزی، این تغییرات ظاهری را به اوج میرسانند درحالیکه گرافیکهای XRS در سراسر بدنه، لوگوهای UA و نوشتههای کاپوت و صندوق عقب کیت بدنهٔ شرکت بریتانیایی را تکمیل میکنند.
داخل کابین XRS وایدترک، حس و حال تهاجمی با ارتقاهایی الهامگرفته از دنیای موتوراسپرت ادامه پیدا کرده است. صندلیهای اسپرت ریکارو با پشتی فیبر کربنی و نشان XRS جایگزین صندلیهای استاندارد شدهاند. فرمان D شکل با روکش فیبر کربنی، حس تمرکز بر رانندگی را تقویت میکند. داشبورد هم با نشان XRS، خاص بودن این نسخه را به رخ میکشد.
اوربان اوتوموتیو بخش مکانیکی رنجروور اسپرت SV را دستنخورده نگه داشته و این تصمیم هوشمندانهای بوده است زیرا این شاسیبلند پرقدرت از کارخانه با موتور ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو مجهز شده که با ۶۳۵ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور، بسیار قدرتمند است و شتاب 3.7 ثانیهای را برای خودرو فراهم میکند. با توجه به استفاده گسترده از فیبر کربن و تغییرات قابلتوجه، رنجروور اسپرت XRS وایدترک ارزان نیست. اوربان اوتوموتیو قیمت این مدل را 200 هزار پوند تعیین کرده که تقریباً 75 هزار پوند بیشتر از قیمت پایه مدل استاندارد است.