
محصول واقعی
هیچ یک،بازاریابی شبکهای یکی از ابزارهای بسیار قدرتمند برای معرفی و فروش در تمامی دنیاست که امروزه خیلی از این شرکتها در کشورمان فعالیت میکنند و بسیار موفق و کارآمد هستند.در اینجا یک مسئله بین همه آنها مشترک است، وجود یک محصول برای ارائه.
ما برای گذران زندگی لاجرم نیاز به خریدکردن داریم مثل مایحتاج خوراکی، پوشاک و…آیا فکر کردهایم که حداقل دوام هر محصولی که میخریم چقدر است؟ نهایت یک ماه یا یک فصل!
و این چرخه همچنان ادامه دارد و چاهی است که هیچوقت پر نمیشود!
ولی خریدهایی هم وجود دارد که بلندمدت هستند و ممکن است جنبه سرمایهگذاری داشته باشند مانند خانه، ماشین، ویلا، طلا، لوازم منزل و…
در پس این نوع خریدها چیزی نهفته است؛ آیندهنگری، پیری، روز مبادا، رشد مالی، بزرگشدن بچهها و خدای ناکرده مرگ.آیا همه توان خرید این چیزها را داریم؟ قطعا خیر.
خیلیها به دوران بازنشستگی رسیدهاند ولی هنوز صاحبخانه نشدهاند!آیا راهی وجود دارد برای اینکه همه بتوانند آیندهنگری کنند؛ آن هم با اوضاع اقتصادی جامعه ما؟! واقعا جای فکر دارد.اما جای بسی خوشحالی و خرسندی است که چنین محصولی در کشور وجود دارد که خیلیها از آن بیاطلاع هستند.
محصولی واقعی بهنام بیمه عمر و سرمایهگذاری.
ما در جمعی هستیم که دستبهدست هم دادهایم تا خریدی واقعی با رویکرد شبکهسازی در صنعت بیمه را سینهبهسینه، گیسبهگیس، شانهبهشانه به هم منتقل کنیم، تا به جای این ناامیدی، گل امید در دلهای آدمها جا کنیم.
محصولی واقعی که با تاروپود زندگی ما پیوندی ناگسستنی دارد. محصولی که وقایع مهم زندگی را پوشش میدهد. وقایعی که از آن فرار میکنیم چون راهکاری نداریم، پولی نداریم، سرمایهای نداریم.
وقایعی مثل بازنشستگی، هزینه آتی فرزندان و حتی هزینه کفن و دفن.
به من آدمی معرفی کنید که حداقل دغدغه یکی از اینها نداشته باشد؟
اما الان مخارج روزمره زندگی آنقدر بالا رفته که عملا چیزی برای آیندهنگری باقی نمیماند و در آخر ماه بيشتر افراد از نظر مالی کم میآورند!
حالا یک سوال پيش ميآيد؛ آیا میشود برای فرزندم، برای خودم در روز یک بستنی، کیک یا آبمیوه و… نخرم؟ اتفاقی نخواهد افتاد! آسمان به زمین نميافتد.
روزی دو تا سه هزار تومان کمتر خرجکردن هیچ تکانی به زندگیمان نمیدهد. 60 تا90 هزار تومان در ماه 700 تا یک میلیون تومان در سال خواهد شد.
حالا میتوانم محصولی بخرم که میتواند تغییر در زندگیام ایجاد کند؟ قطعا بله.
محصولی را میشناسید که این ویژگیها را داشته باشد و تاثیر مادامالعمر در زندگی ما بهوجود بیاورد؟
بیمه عمر وسرمایهگذاری پاسخی مطمئن به این نگرانیهاست.با قدمهایی هر چند کوچک و ناچیز میشود مسیری را طی کرد و در انتها به قله رسید.بیایيد فرهنگ پساندازی را که از آن جا ماندهایم شروع کنیم و محصولی واقعی بخریم که عایدی بیشتری برای ما داشته باشد و کمی از نگرانیهای آینده ما بکاهد.چرا پس از 16 سال از تاسيس این بیمهنامه در کشورمان، جامعه از وجود این بیمهنامه اطلاعی ندارد یا به ندرت از آن خبر دارند؟!!
همه به این مسئله واقف هستیم که صنعت بیمه در کشورمان خیلی جا نیفتاده و این قصور از طرف شرکتهای بیمه است.حال ما برای جبران چنین کمبودی در پی ایجاد یک شبکه انسانی برای معرفی و ارائه این محصول منحصربهفرد به تکتک افراد جامعه خود هستیم. در شهرهای بزرگ، این محصول عالی هنوز مهجور مانده، چه برسد به مناطقی که هیچیک از شرکتهای بیمه به سراغ آنها نمیروند؛ مانند روستاها، کوچنشینها و… .
با پرورش و آموزش افراد عادی، با حمایت افراد متخصص و یک سیستم آموزشی منحصربهفرد میتوان به این هدف دست پیدا کرد.به عنوان مثال من اگر این محصول واقعی را به صورت حرفهای یاد بگیرم آیا میتوانم به عنوان یك کارشناس بیمه این بسته بیمهای را برای اطرافیانم به طور صحیح ارائه بدهم؟ قطعا بله.و آیا ميتوانم چیزی را که بهصورت تخصصی یاد گرفتهام به افراد دیگر هم آموزش بدهم و آنها نيز آن را به اطرافیانشان بياموزند؟با این سیستم که در تمام دنیا به اجرا درآمده و نتایج شگفتانگیزی داشته است، میتوانیم به تکتک خانههای مردم این مرز و بوم وارد شویم و به آنها راهکار و محصولی ارائه بدهیم که بار سنگین مشکلاتی را که هیچ راهکاری برای آنها ندارند از روی شانههایشان برداریم.