
براساس قیمت بازار خودروهای امجی در خرداد ۱۴۰۴، خودرو ام جی ۵ ۱.۵ لیتر مدل ۲۰۲۴ به قیمت ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون در بازار به فروش میرسد.همچنین برای خرید خودرو ام جی GT مدل ۲۰۲۴ باید چیزی حوالی ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان هزینه کنید. جهت اطلاع از آخرین قیمت بازار آزاد خودروهای امجی در خرداد ۱۴۰۴ جدول زیر را مطالعه کنید.
قیمت بازار آزاد خودروهای امجی – خرداد ۱۴۰۴ |
|||
برند | مدل | کارکرد(کیلومتر) | قیمت (تومان) |
ام جی ۵ ۱.۵ لیتر | ۲۰۲۴ | صفر | ۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
ام جی GT | ۲۰۲۴ | صفر | ۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
قیمت کارخانه خودروهای امجی
به گزارش سرویس خودرو اقتصادآنلاین، بر اساس قیمت کارخانه خودرو های امجی، خودرو ام جی ۴ev ۱۵۰ کیلو وات مدل ۲۰۲۴ به قیمت ۲ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان به فروش میرسد.همچنین برای خرید ام جی ۵ ۱.۵ لیتر مدل ۲۰۲۴ از از نمایندگیهای این خودرو باید نزدیک به ۲ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان هزینه کنید. قیمت کارخانه ام جی GT مدل ۲۰۲۴ نیز حوالی ۲ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان اعلام شده است. جدول زیر را جهت استعلام قیمت کارخانه خودروهای امجی در خرداد ۱۴۰۴ مطالعه کنید.
قیمت کارخانه خودروهای امجی – خرداد ۱۴۰۴ |
|||
برند | سال تولید | کارکرد (کیلومتر) | قیمت (تومان) |
ام جی ۴ev ۱۵۰ کیلو وات | ۲۰۲۴ | صفر | ۲,۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰ |
ام جی ۵ ۱.۵ لیتر | ۲۰۲۴ | صفر | ۲,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰ |
ام جی GT | ۲۰۲۴ | صفر | ۲,۵۹۰,۰۰۰,۰۰۰ |
مشخصات فنی ام جی GT
ام جی GT وارداتی فردا موتورز برای بازار ایران، طبق انتظار یک موتور ۴ سیلندر توربوشارژ با حجم ۱.۵ لیتر به علاوه گیربکس اتوماتیک دوکلاچه ۷ سرعته را به خدمت خود درآورده است. این ترکیب فنی میتواند قدرتی در حد ۱۷۳ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن.متر را به سمت چرخهای جلو ارسال کند. طبق ادعای شرکت سازنده، ام جی جیتی توربو وارداتی فرداموتورز شتاب صفر تا صد حدود ۸.۵ ثانیه را به ثبت میرساند و میتواند تا ۲۱۵ کیلومتر بر ساعت هم سرعت بگیرد.میانگین مصرف سوخت MG GT برابر ۵.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که برای یک ماشین اسپرت به وزن ۱۳۱۸ کیلوگرم مصرف بسیار بهینه و مناسبی به نظر میرسد. البته در عمل و با توجه به کیفیت سوخت داخلی احتمالا این رقم به بیش از ۶.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برسد. میزان سرنشین و بار داخل خودرو نیز بر میزان مصرف سوخت موثر است. ظرفیت باک سوخت ام جی GT فردا موتورر هم ۵۰ لیتر است.
متاسفانه برخلاف انتظار ما از یک سدان اسپرت، سیستم تعلیق عقب این خودرو از نوع تورشن بیم یا یکپارچه است که نمیتواند به اندازه نمونههای مالتی لینک مستقل، پایداری و هندلینگ خودرو در عبور سریع از مسیرهای پیچ در پیچ را حفظ کند. هرچند که برای مصارف عادی یا در مسیرهای مستقیم، سیستم تورشن بیم میتواند هم کیفیت سواری و هم هندلینگ قابل قبولی ارائه دهد.