
کسبوکارتان را با عشق به سفر شروع کنید
هیچ یک،اسکات کیس بنیانگذار پروازهای ارزان اسکات، شرکت شما چه کاری انجام میدهد: پروازهای ارزان اسکات یک خبرنامه ایمیلی با دو انتخاب رایگان و پولی است. او به مشتریان زمان واقعی پروازهای ارزان را خبر میدهد و تا به امروز بیش از يك میلیون دلار به سود مردم کار کرده است. او چگونه شروع کرد: کیس میگوید «نياز، مادر ابتکار و نوآوری است.» او پس از فارغالتحصیلی از دانشگاه پول نداشت، اما دوست داشت سفر کند.
به همین دلیل کیس از طریق راهنماییها، آموزشهای تصویری و پیامدادن به هیاتمدیرهها درباره همه چیز از کارت اعتباری گرفته تا پروازهای ارزانقیمت شروع کرد. در سال 2013 کیس موفق شد بهترین معامله زندگیاش را انجام دهد: یک پرواز بدون سرنشین از شهر نیویورک به میلان تنها با 130 دلار. کف دستانش عرق کرد و میلرزید. اما او این سفر را رزرو کرد. سپس از شهر میلان دیدن کرد، برای اسکی به آلپ رفت و بعد از دریاچه کومو دیدن کرد. بعد از اینکه از سفر بازگشت، همکارانش دور او جمع شدند و از او خواستند تا برای معامله بعدی آنها را خبر کند. به این ترتیب او فهرستی از ایمیلهای دوستانش تهیه کرد.
کیس میگوید: برای 18 ماه اول، این کار یک کسبوکار به حساب نمیآمد، فقط یک سرگرمی در اوقات فراغتم بود. تا تابستان 2015، این فهرست ایمیل به حد کافی بزرگ شده بود و او میبایست هزینهای برای ارسال پیام از طریق MailChimp پرداخت کند. علاقه زیاد او، او را واداشت تا ببیند چند نفر مایل به پرداخت دو یا چند دلار برای این سرویس هستند. هدف اولیه او این بود که حتی هزینه ارسال ایمیل را سرشکن کند و از 25 نفر ماهیانه دو دلار بگیرد.
او چگونه به سود رسید: ایده متقاعدکردن مردم به پرداخت در قبال چیزی که از آن به طور رایگان استفاده میکنند کیس را نگران کرد، به طوری که او ابتدا با دو دلار در ماه شروع کرد. هفته اول کم بود اما پس از چند هفته صد دلار به دست آورد.
راز موفقیت او: کیس میگوید: «به محض اینکه کارها را به یک نقطه مشخص برسانیم میتوانیم از سختی خود کم کنیم.» او میگوید: «کار ما هرچه بیشتر رشد کند بزرگتر میشود و آدمهای بیشتری به ما تکیه میکنند.» مهم است اطمینان یابید که در مورد آنچه میسازید شوق دارید.
براون کیلی موسس و مدیرعامل The Points Guy,شرکت شما چه کاری انجام میدهد: این شرکت یک وبسایت مربوط به سفر و امتیازات سفر است که تحقیقات و موارد دیگر را پوشش میدهد. این سایت، مواردی مانند نحوه بالابردن امتیازات کارت اعتباری شما را برای راهنمایان سفر به جاهای مختلف منتشر میکند.چگونه کارش را شروع کرد: پدر کیلی یک مشاور بود و کار او ایجاب میکرد که با اینکه پسرش در سن رشد بود مرتبا به سفر برود. عشق به سفر موجب سفرهای بعدی او میشد. پس از فارغالتحصیلی، او برای یک کار در مورگان استنلی برای استخدام به آنجا سفر کرد و به این ترتیب او امتیاز هتلها و خطوط هوایی را جمعآوری کرد و موقعیت خوبی به دست آورد. خیلی زود پس از آن با بحران مالی روبهرو شد و اگرچه کلی به حالت تعلیق در نیامد، او از دسترفتن فرصتها را میدید. اما ایده تجاری دیگری به ذهنش آمد. کیلی میگوید اولین تجسم طرح کسبوکارش بیشتر یک آژانس مسافرتی بود. مردم به کیلی 50 دلار پرداخت کردند اما قابل قبول نبود. پس از پیشنهادات دوستان، او یک دامنه وبلاگ خرید، با امید به اینکه پولی به دست بیاورد. او در سال 2010، سایت خود را راهاندازی کرد.چگونه سودش را به دست آورد: کیلی در سایت خود تبلیغات قرار داد، چون نمیخواست کیفیت پروژهاش را پایین بیاورد. سپس در هر ماه 100 تا 200 دلار به دست آورد. و در سال 2011، حدود 20 هزار نفر از سایت او بازدید کردند. در آوریل 2011 یکی از پستهای کلیدی کارت اعتباری کیلی منجر به کسب صد هزار دلار برای او شد. او سپس سایت را به بانکرات فروخت که پس از آن به وسيله Red Ventures -شرکتی که دانش دادهها را با بازاریابی برند ترکیب کرد- خریداری شد. کیلی کنترل خلاق سایت را ادامه داده و از زمان فروش، The Points Guy برنامهاش را دوباره طراحی کرد و تغییراتی را در نحوه ارائه محتوای آن انجام داد.
راز موفقیت او: کیلی میگوید بهرهبرداری و استفاده از قدرت رسانههای اجتماعی چیزی است که او را از دیگر وبلاگهای قدیمیتر که بر همین موضوع تمرکز کردهاند متمایز میکند. انعطافپذیربودن مهم است و شما باید با زمان پیش بروید و هرگز به طور کامل بر یک پلتفورم تکیه نکنید.